12 Ekim 2010 Salı

Arda çok seks yapıyor!

Bugün, başlıkta yazdığım aynı manşete sahip bir haber ile karşılaştım.Habere konu olan olayın idda makamı ise Türk Futbol'una katkısının olup olmadığını sorgulamaya bile gerek olmayan Erman Toroğlu.

Yine Türk Futbolu'na katkısını sorgulamaya bile gerek duymadığımız bir futbol! programında,herzaman ki gibi futbol dışı konulara girdikleri bir anda Erman Toroğlu şu iddayı ortaya atıyor "Ben bu sakatlığı zamanında geçirdim. Ve o dönemde tamamıyla benim hatamdan kaynaklandı. Fazla seks yapmak ve dinlenmemek buna sebep olur" Şimdi Erman Hoca bu yorumu yaparken acaba "Ben zamanında acayip takılıyordum.O kadar ki yani, zikişmekten futbol hayatım bitti" izlenimi vermek için Arda'yı mı kendisine kurban seçti?

Arda Turan sakatlandı; Galatasaray çöküşte.Milli Takım Almanya'dan 3 yiyerek ucuz kurtuldu,bugün ise Azerbaycan gibi bir futbol ekolü! tarafından malup edildi.Bir bakın Arda'nın jenerasyonuna ve +- 4 yaş çevresine. Arda gibi gelecek vaad eden bir futbolcu var mı?Siz devam edin Arda'ya saldırmaya, nasıl olsa futbolcu fabrikası bir ülkeyiz,her sene milyonlarca dolara oyuncular satıyoruz Avrupa'ya!!!

Haberin kaynağı için

0 comments :

Yorum Gönder