21 Aralık 2009 Pazartesi

Neden mi Blog oluşturdum?

Aslında yazı yazmayı çok seven bir insan olduğumu düşünmüyordum,anlatılmak istenilenlerin sesli olarak daha etkin sunulabileceği fikrine sahiptim;ta ki konuşarak iletişim kurmaya çalıştığım kişiler ile karşımdaki kişilerden kaynaklandığını düşündüğüm bir takım aksaklıkların aynı kişilerin anlatmak istediklerini yazılı olarak anlatmaya çalıştılarında ortadan kalktığını görene dek
Ve o an aynı çizgi filmlerde ki gibi kafamın üstünde bir ampul parladı,kendi kendime "Neden sende aklından geçenleri yazılı olarak anlatmıyorsun?" sorusunu yönelttim.E peki nasıl yazarak anlatacaktım?Bunun da en basit yolunun aslında bana hiç de sıcak gelmeyen blog sayfası aracılığı ile olmasına kanaat getirdim ve bir blog sayfası açma girişiminde bulundum.Uzunca bir zaman bu girişimim aklıma gelen bütün sayfa isimlerinin başka kullanıcılar tarafından işgal edilmesi dolayısı ile tasarı aşamasında kaldı.Fakat şu andan yaklaşık 20 dakika önce aklıma daha önce bulduğum bütün isimlerden daha özgün olduğunu düşündüğüm "gelsenbirdebanasor" geldi ve bu zamana kadar tasarı aşamasında olan blog oluşturma fikrim "gelsenbirdebanasor" alan adının da daha önceden alınmamış olması ile gerçeğe dönüştü.
Aslında bu yazım da yeni alınan cep telefonunun jelatinin bir süre çıkarılmaması gibi blog sayfasının yeni açılması dolayısıyla "Hemen bir şeyler yazmalıyım" mantığı ile karalanmış bir yazı metnidir,apar topardır,aceledir.

0 comments :

Yorum Gönder