27 Ekim 2011 Perşembe

Kedi Canını Senin



Nedir be kardeşim bizim bu maliye bakanlarından çektiğimiz.

Kısa ve öz yazacağım (Yılmaz özdil stayla)


Önce Kemal Abi geldi. "Bütün rusya devletlerini gezdim, biz daha komunistiz" gibi açıklamaları ile sempatik iş adamı olarak sürüldü önümüze. Bir anda patlayan kuş gribi salgınının ardından gelen pastorize yumurta furyası ile de cukkayı indirdi.


Ardından öyle bir bomba geldi ki geldiği gün "Bu ne lan!" dedim. Ayrılıkçı va faşizan bir söylem olabilir ama o tipden bakan mı olur kardeşim. Peşinden yaptığı dangalakça açıklamalarla beni yanıltmadığı sağolsun kabinenin afacan çocuğu. Sosyal devlet yapısını bir kenara bırakarak "Gaspçı Devlet" yapısını benimseyen hükümetin yapmış olduğu faiş zamların ardından "Zam değil güncelleme" demecini verebilme pişkinliğini sergileyen kurnaz çocuk, deprem vergilerinin nereye gittiği sorusuna ise "vergi illa toplandığı sebep için harcanmaz" sözleri ile devletin nasıl vatandaşın cebindeki üç kuruşa göz diktiğini o sırıtık suratı ile söyleyebilmiştir.

Kedi canını senin.

2 comments :

Adsız dedi ki...

"Birkaç iyi adam" ile kapanacak bir bahis olsa keşke. Tv karşısına geçip Cnbc-E de How I Meet Your Mother izlemekle, yeri geldiğinde hükümete cıngar çıkarmakla olabilseydi keşke.. Direnişe sahip insanlar geçmişten bu günlere onurlu bir şekilde gelebilmişler. Ya diğerleri? Cesaret diyorum arkadaşım, Brave Heart diyorum. Ayrıca da o bakanlara da WTF diyorum. Her gün biraz daha kırıyor insanın umudunu, performansını düşürüyor %3 lük zamlarla, ananı da al git diyor, vergi illa toplandığı sebep için harcanmaz diyor. Kafasına sümsüğü vurucan, altına oyuncak arabalar alsın diye ödemiyor millet o vergileri. Bak yine sinirlendim, Brooklyn da yaşama isteğim geldi yine. -Çağla.

poseidon dedi ki...

Fikirlerinize katılmaktayım.
Saygılarımla
Poseidon :)

Yorum Gönder