23 Temmuz 2011 Cumartesi

Or-Gi Havaalanı

Canım ciğerim birtanecik hükümetimin bir boka yaramayan ama milyonlarca Türk Lira'sı harcayıp çok bir boka yarayacakmış gibi gösterdiği projelerden birisi daha tekrar gündemimize geldi.
Şöyle bir analiz yapalım İstanbul'da bulunan havaalanları için;
Kadıköy'den, kendi yakasında bulunan Sabiha Gökçen Havaalanına ulaşmak ne kadar sürüyor? En iyimser 45 dakika. Peki Sarıyer'den kendi yakasında bulunan Atatürk Havaalanı'na ulaşmak kaç dakika? en iyimser 60 dakika. Farkındaysanız alakasız ilçe isimleri vermedim, hep pozitif davrandım. Peki Giresun'dan Trabzon Havaalanı'na ya da Ordu'dan Samsun Havaalanı'na ulaşmak ne kadar? en iyimser değil, taş çatlasın 1 saat! Vay bee harbiden çok gerekliymiş bu yatırım demek ki!
Yurdum insanının geneli gibi beyni uyuşturulmuş güzelim Ordu ve Giresun illerimizde eminim ki bayram havası vardır şimdi Havaalanımız olacak diye. Lan oğlum adamlar fındığınızın, çayınızın, hayvancılığınızın afedersinizde a.q du, sesiniz çıkmadı. Şimdi hiçbir bokunuza yaramayacak hatta il genelinde muhtemelen %20 yi geçmeyecek bir kesimin kullanacağı havaalanı için şenlik yapıyorsunuz. Bu konuda bildiğim süpersonik bir atasözü var ama 18 yaş altı okuyucularımı da gözönünde bulundurarak yazmıyorum, merak edene özelden söylerim.
Bu arada bahsi geçen projenin desteklenecek hiçbir yanı yok mu? Olmaz mı, ismi. Orgi, OMG. Ne güzel isim lan kim bulduysa on numara olmuş. Ama başta Orgi olan isim bazı gelen tepkilerden dolayı değiştirilecekmiş. Ben şahsen başta Orgi olan ama sonradan değiştirilmesine karar verilen bu havaalanı için naçizane bir kaç öneri sunmak istiyorum
Threesome olabilir mesela, Seducing, Milf, Teen, Big Tits falan yapın işte ne bileyim. Ya da Fuck me yapın en iyisi memleketi fucktığınız gibi!
Tamam, sakinim.

0 comments :

Yorum Gönder