11 Eylül 2011 Pazar

SMS Takipçisi

Bazen bizi hiç ama hiç ilgilendirmeyen bir takım olaylar dikkatimizi çeker, öğrenme isteğimizi tetikler. Sanırım magazin denen kültür de bu sebeple teknolojinin gelişmesi ile tavan yapmış bulunmakta.


Bizi ilgilendirmeyen olayları öğrenme isteğine günlük hayatta, toplu taşıma araçlarında v.s. çok spesifik bir örnek mevcut bulunmakta: Sms takipçiliği.

Mesela tren, otobüs veya metro gibi bir toplu taşıma aracında seyahat ederken yanınızda telefonu ile sms göndermekte olan birisinin telefonuna göz ucu ile bakmak bunun en net örneğidir. Sms gönderen ve o sms i alan kişiyi hiç tanımamıza hatta bir daha hiç göremeyecek olmamıza rağmen yazılan text i merak ederiz çaktırmadan bakarız. o ufak göz atışlar esnasına sms ci ile göz göze gelmeyi hiç istememize rağmen göz göze gelme ihtimalinin mevcudiyeti olayı daha da heyecanlı yapar.

İtiraf ediyorum ki ben bunu yapıyorum çok da keyif alıyorum inanılmaz da eğlenceli oluyor. Bu özelliğe sahip olduğum için tanımadığım bir kalabalık içerisinde mesaj yazacak olduğumda da etrafımda benim gibi meraklı insanların varlığını göz önünde bulundurarak telefonumu kimsenin göremeyeceği şekilde tutup sms yazıyorum :)

Eğer ki siz bunu yapmıyorsanız (Ama yapmamanızın sebebi sms ci ile göz göze gelmemek olmamalı, gerçekten umursamadığınızdan bakmıyorsanız) önünüzde saygı ile eğilirim.

Respects :)

0 comments :

Yorum Gönder